Недорого Присадка для відновлення і захисту бензин-газ двигуна NANOPROTEC G-ENGINE 90 мл
Виробник: NANOPROTEC (Німеччина)
Код товару: 8219-88
Задіяти бон. бали 340
Наявність: 10
Артікул: NP 1116 109
- 680.00грн.
-
Про виробника
NANOPROTEC (Німеччина)
Всі моторні оливи та технічні рідини виробляються німецьким заводом Kuttenkeuler м Кельн на замовлення NANOPROTEC і розливається в ексклюзивну тару - брендовані каністри, які мінімізують факт підробки товару в Україні. Так, наприклад, мінеральне масло виробляється на сировині найвищої проби і отримує безліч позитивних відгуків від клієнтів. Вартість пропорційно залежить від обсягу каністри: чим більше тара, тим нижче ціна. У 2019 масло 5w40 PDI + NANOPROTEC отримало високу оцінку всіх сукупних х... Детальніше...
Захисний склад NANOPROTEC G-ENGINE призначений для відновлення робочих характеристик і захисту від зносу бензинових і газових двигунів легкових автомобілів незалежно від пробігу. (Може застосовуватися для форсованих і турбованих двигунів). Захисні склади не взаємодіють (не вступають в хімічну реакцію) з паливом і пакетом присадок містяться в оліях.
Ефективність:
Захисний склад NANOPROTEC G-ENGINE створює умови, при яких поверхні у вузлах тертя двигуна покриваються наномодіфіцірованним захисним шаром, який володіє низьким коефіціент тертя і високу зносостійкість. Цей шар частково відновлює розміри і геометрію зношених деталей, оптимізує зазори в парах тертя, утримує більшу кількість масла на поверхнях тертя. Це забезпечує наступні ефекти від застосування:
підвищення потужності і економія палива. Часткове відновлення зносу ЦПГ і щільний масляний шар ущільнюють зазори в циліндро-поршневої групи, забезпечують необхідну газощільність. Це відновлює компресію і вирівнює її по циліндрах, підвищує якість згоряння палива. Щільний масляний шар зміщує режим тертя в сторону гідродинамічного, що знижує втрати на тертя. Все це призводить до збільшення потужності двигуна на 6-8%; при одночасній економії палива;
зниження чаду масла. Захисний шар відновлює щільність вузла: гільза - кільце - поршнева канавка. Це покращує з'їм масла зі стінок циліндра і знижує його угар в камері згоряння, особливо при підвищених обертах двигуна;
зменшення вібрації і шумів. Відновлення і вирівнювання компресії по циліндрах призводить до рівної роботі двигуна. Крім того, щільний шар масла пом'якшує перекладку поршнів. Все це знижує вібрацію і шум в двигуні;
зниження токсичності та димності. Відновлення компресії і оптимізація зазорів в циліндро-поршневої групи забезпечують якісне згоряння палива і знижують угар масла, що призводить до зниження токсичності та димності двигуна;
захист при підвищених навантаженнях. Захисний шар значно ефективніше запобігає зносу деталей тертя при підвищених навантаженнях за рахунок структурних особливостей (мікротвердість і мікроупругость) і утримання більшої кількості масла;
полегшення запуску і захист при «холодному пуску». Оброблені поверхні здатні утримувати масляний шар при тривалому простої. Це полегшує вчинення перших оборотів і запобігає підвищений знос двигуна при масляному голодуванні в момент запуску, що особливо актуально при низькій температурі навколишнього середовища;
захист при активній їзді. Оброблені поверхні утримують щільніший масляний шар, який знижує знос і компенсує масляне голодування в моменти швидкого набору оборотів двигуна.
Інструкція по застосуванню:
Обробка двигуна NANOPROTEC G-ENGINE проводиться в три етапи.
1 етап: додати NANOPROTEC G-ENGINE в робоче масло за 1000 км до заміни; штатна експлуатація автомобіля до планової заміни масла.
2 етап: додати NANOPROTEC G-ENGINE в нове масло; обов'язкове ТО: заміна масла, заміна масляного фільтра. Штатна експлуатація автомобіля до планової заміни масла.
3 етап: додати NANOPROTEC G-ENGINE в нове масло; обов'язкове ТО: заміна масла, заміна масляного фільтра. Штатна експлуатація автомобіля до планової заміни масла.
На кожному етапі необхідно додати склад в моторне масло за такою процедурою:
1. Прогрійте двигун до робочої температури (штатна експлуатація). Заглушіть двигун.
2. Ретельно перемішайте вміст флакона так, щоб осад на дні розподілився по всьому об'єму рідини.
3. Залийте 1 флакон захисного складу в маслозаливную горловину двигуна. (В разі, якщо обсяг масляної системи понад 5 літрів, необхідно залити 2 флакона).
4. Відразу після додавання складу зробите поїздку на автомобілі протягом 20-25 хвилин в режимі штатної експлуатації.
Після закінчення процедури автомобілем можна користуватися в звичайному режимі.
доповнення:
* Для досягнення повного рівня захисту автомобіля рекомендується обробка всіх вузлів і механізмів трансмісії, ТНВД, ГУР, ШРУС і ступичні підшипників.
* Якщо пробіг до штатної заміни масла становить понад 1000 км, необхідно проводити крапельну пробу масла кожні 500-1000 км. Якщо масло стало щільно чорним, необхідно провести його дострокову заміну і перейти до другого етапу.
Ефективність:
Захисний склад NANOPROTEC G-ENGINE створює умови, при яких поверхні у вузлах тертя двигуна покриваються наномодіфіцірованним захисним шаром, який володіє низьким коефіціент тертя і високу зносостійкість. Цей шар частково відновлює розміри і геометрію зношених деталей, оптимізує зазори в парах тертя, утримує більшу кількість масла на поверхнях тертя. Це забезпечує наступні ефекти від застосування:
підвищення потужності і економія палива. Часткове відновлення зносу ЦПГ і щільний масляний шар ущільнюють зазори в циліндро-поршневої групи, забезпечують необхідну газощільність. Це відновлює компресію і вирівнює її по циліндрах, підвищує якість згоряння палива. Щільний масляний шар зміщує режим тертя в сторону гідродинамічного, що знижує втрати на тертя. Все це призводить до збільшення потужності двигуна на 6-8%; при одночасній економії палива;
зниження чаду масла. Захисний шар відновлює щільність вузла: гільза - кільце - поршнева канавка. Це покращує з'їм масла зі стінок циліндра і знижує його угар в камері згоряння, особливо при підвищених обертах двигуна;
зменшення вібрації і шумів. Відновлення і вирівнювання компресії по циліндрах призводить до рівної роботі двигуна. Крім того, щільний шар масла пом'якшує перекладку поршнів. Все це знижує вібрацію і шум в двигуні;
зниження токсичності та димності. Відновлення компресії і оптимізація зазорів в циліндро-поршневої групи забезпечують якісне згоряння палива і знижують угар масла, що призводить до зниження токсичності та димності двигуна;
захист при підвищених навантаженнях. Захисний шар значно ефективніше запобігає зносу деталей тертя при підвищених навантаженнях за рахунок структурних особливостей (мікротвердість і мікроупругость) і утримання більшої кількості масла;
полегшення запуску і захист при «холодному пуску». Оброблені поверхні здатні утримувати масляний шар при тривалому простої. Це полегшує вчинення перших оборотів і запобігає підвищений знос двигуна при масляному голодуванні в момент запуску, що особливо актуально при низькій температурі навколишнього середовища;
захист при активній їзді. Оброблені поверхні утримують щільніший масляний шар, який знижує знос і компенсує масляне голодування в моменти швидкого набору оборотів двигуна.
Інструкція по застосуванню:
Обробка двигуна NANOPROTEC G-ENGINE проводиться в три етапи.
1 етап: додати NANOPROTEC G-ENGINE в робоче масло за 1000 км до заміни; штатна експлуатація автомобіля до планової заміни масла.
2 етап: додати NANOPROTEC G-ENGINE в нове масло; обов'язкове ТО: заміна масла, заміна масляного фільтра. Штатна експлуатація автомобіля до планової заміни масла.
3 етап: додати NANOPROTEC G-ENGINE в нове масло; обов'язкове ТО: заміна масла, заміна масляного фільтра. Штатна експлуатація автомобіля до планової заміни масла.
На кожному етапі необхідно додати склад в моторне масло за такою процедурою:
1. Прогрійте двигун до робочої температури (штатна експлуатація). Заглушіть двигун.
2. Ретельно перемішайте вміст флакона так, щоб осад на дні розподілився по всьому об'єму рідини.
3. Залийте 1 флакон захисного складу в маслозаливную горловину двигуна. (В разі, якщо обсяг масляної системи понад 5 літрів, необхідно залити 2 флакона).
4. Відразу після додавання складу зробите поїздку на автомобілі протягом 20-25 хвилин в режимі штатної експлуатації.
Після закінчення процедури автомобілем можна користуватися в звичайному режимі.
доповнення:
* Для досягнення повного рівня захисту автомобіля рекомендується обробка всіх вузлів і механізмів трансмісії, ТНВД, ГУР, ШРУС і ступичні підшипників.
* Якщо пробіг до штатної заміни масла становить понад 1000 км, необхідно проводити крапельну пробу масла кожні 500-1000 км. Якщо масло стало щільно чорним, необхідно провести його дострокову заміну і перейти до другого етапу.
ХАРАКТЕРИСТИКИ
Виробник
NANOPROTEC (Германия)
Об'єм
0,09 л.
Застосування
відновлення і захист двигуна
Призначення
присадка для моторної групи
Тип палива
Бензин-Газ
Присадки в масло та паливо, NANOPROTEC (Німеччина)