Недорого Присадка для відновлення і захисту дизельного двигуна NANOPROTEC D-ENGINE 90 мл

Лідер продажу
Гарантія на товар
Сотні задоволених клієнтів
Мінімальне замовлення 200грн.

Про виробника

NANOPROTEC (Німеччина)

NANOPROTEC (Німеччина)

Всі моторні оливи та технічні рідини виробляються німецьким заводом Kuttenkeuler м Кельн на замовлення NANOPROTEC і розливається в ексклюзивну тару - брендовані каністри, які мінімізують факт підробки товару в Україні. Так, наприклад, мінеральне масло виробляється на сировині найвищої проби і отримує безліч позитивних відгуків від клієнтів. Вартість пропорційно залежить від обсягу каністри: чим більше тара, тим нижче ціна. У 2019 масло 5w40 PDI + NANOPROTEC отримало високу оцінку всіх сукупних х... Детальніше...

Захисний склад NANOPROTEC D-ENGINE призначений для обробки дизельних двигунів легкових автомобілів, незалежно від пробігу. Може застосовуватися для форсованих і турбованих двигунів. Захисні склади не взаємодіють (не вступають в хімічну реакцію) з паливом і пакетом присадок містяться в оліях.

Ефективність:
Захисний склад NANOPROTEC D-ENGINE створює наномодіфіцірованний захисний шар в вузлах двигуна. Володіючи низьким коефіцієнтом тертя і високу зносостійкість, захисний шар частково відновлює розміри, геометрію і зазори в парах тертя, утримує більшу кількість масла на поверхні металу. Завдяки цьому: підвищується потужність і економія палива. Часткове відновлення зносу ЦПГ і щільний масляний шар ущільнюють зазори в циліндро-поршневої групи, забезпечують необхідну газощільність і компресію, підвищує якість згоряння палива. Щільний масляний шар зміщує режим тертя в сторону гідродинамічного, що знижує втрати на тертя. Як наслідок збільшення потужності двигуна при одночасній економії палива на 6-8%;
знижує чад масла. Захисний шар відновлює зазор вузла стінка циліндра - кільце - поршнева канавка. Це покращує з'їм масла зі стінок циліндра і знижує його угар в камері згоряння, особливо при високих оборотах двигуна;
зменшує вібрації і шуми. Відновлення і вирівнювання компресії по циліндрах призводить до збалансованої роботі ДВС. Щільний шар масла пом'якшує перекладку поршнів, знижує вібрацію і шум в двигуні;
знижує токсичність і димність. Відновлення компресії і оптимізація зазорів в циліндро-поршневої групи забезпечують якісне згоряння палива і знижують угар масла;
відновлює функціональні властивості гидрокомпенсаторов. Захисний шар відновлює знос деталей гидрокомпенсатора і покращує їх прилягання, що нормалізує масляне тиск і забезпечує якісну роботу механізму;
збільшує ресурс. Захисний шар значно знижує інтенсивність зношування найбільш навантажених деталей тертя, які визначають ресурс двигуна;
захист при підвищених навантаженнях. Захисний шар запобігає зносу деталей тертя при підвищених навантаженнях за рахунок структурних особливостей (мікротвердість, мікроупругость) і утримання більшої кількості масла;
полегшує запуск і захист при «холодному пуску». Оброблені поверхні здатні утримувати масляний шар при тривалому простої. Це полегшує вчинення перших оборотів і запобігає підвищений знос двигуна при масляному голодуванні в момент запуску, що особливо актуально при низьких температурах навколишнього середовища;
захист при активній їзді. Оброблені поверхні утримують щільніший масляний шар, який знижує знос і компенсує масляне голодування в моменти швидкого набору оборотів двигуна.

Інструкція по застосуванню:
Обробка двигуна проводиться в 3 етапи.
1 етап: додати NANOPROTEC D-ENGINE в робоче масло за 1000 км до заміни; штатна експлуатація автомобіля до планової заміни масла.
2 етап: додати NANOPROTEC D-ENGINE в нове масло; попередньо обов'язкове ТО: заміна масла, заміна масляного і фільтра. Штатна експлуатація автомобіля до планової заміни масла.
3 етап: додати NANOPROTEC D-ENGINE в нове масло; попередньо обов'язкове ТО: заміна масла, заміна масляного фільтра. Штатна експлуатація автомобіля до планової заміни масла.
На кожному етапі необхідно додати склад в моторне масло за такою процедурою:
-Прогрейте двигун до робочої температури (штатна експлуатація).
-Заглушіте двигун.
-Ретельний перемішайте вміст флакона так, до рівномірного розподілу осаду по флакону.
-Зал 1 флакон захисного складу в маслозаливную горловину двигуна. (В разі, якщо обсяг масляної системи більш 7 літрів, необхідно залити два флакони на кожному етапі обробки).
Відразу після заливки складу -совершіте поїздку на автомобілі протягом 20-25 хвилин в режимі штатної експлуатації.
Після закінчення процедури автомобілем можна користуватися в звичайному режимі.

доповнення:
Повторне застосування NANOPROTEC D-ENGINE рекомендується через 40 000-55 000 км пробігу.
Для досягнення повного рівня захисту автомобіля рекомендується обробка всіх вузлів і механізмів трансмісії, ТНВД, ГУР, ШРУС і ступичні підшипників.

ХАРАКТЕРИСТИКИ

Виробник NANOPROTEC (Германия)
Об'єм 0,09 л.
Застосування відновлення і захист двигуна
Призначення присадка для моторної групи
Тип палива Дизель
Реєструйся, залишай відгуки про товар, заробляй бонуси!

Примітка: HTML розмітка не підтримується! Використайте звичайний текст.

Присадки в масло та паливо, NANOPROTEC (Німеччина)


Разом ДЕШЕВШЕ

Оцінка нашого магазина

Середня оцінка нашого магазина
5
Всього оцінок: 3
Є питання? Ми на зв'язку! Напишіть зручним для Вас способом або замовте зворотній дзвінок
Консультант Олександра Консультант Олександра
×
Kyivstar
Telegram
Vodafone
Онлайн-чат
Viber
Whatsapp
Messenger
Пошта