Недорого Присадка для захисту і відновлення двигуна вантажної техніки NANOPROTEC TRUCK 200 мл
Виробник: NANOPROTEC (Німеччина)
Код товару: 8224-88
Задіяти бон. бали 850
Наявність: 10
Артікул: NP 1101 120
- 1700.00грн.
-
Про виробника
NANOPROTEC (Німеччина)
Всі моторні оливи та технічні рідини виробляються німецьким заводом Kuttenkeuler м Кельн на замовлення NANOPROTEC і розливається в ексклюзивну тару - брендовані каністри, які мінімізують факт підробки товару в Україні. Так, наприклад, мінеральне масло виробляється на сировині найвищої проби і отримує безліч позитивних відгуків від клієнтів. Вартість пропорційно залежить від обсягу каністри: чим більше тара, тим нижче ціна. У 2019 масло 5w40 PDI + NANOPROTEC отримало високу оцінку всіх сукупних х... Детальніше...
Захисний склад NANOPROTEC TRUCK використовується в моторному маслі спецтехніки, сільгосптехніки і техніки працює в режимі підвищених навантажень з робочим об'ємом понад 5 літрів (5000 см3).
ефективність:
Захисний склад NANOPROTEC TRUCK створює умови, при яких поверхні у вузлах тертя двигуна покриваються наномодіфіцірованим захисним шаром, що володіє низьким коефіцієнтом тертя і високу зносостійкість. Цей шар частково відновлює розміри і геометрію зношених деталей, оптимізує зазори в парах тертя, утримує більшу кількість масла на поверхнях тертя. Це забезпечує наступні ефекти від застосування складу:
прискорення процесу обкатки двигуна, в т.ч. після капітального ремонту;
збільшення ресурсу ДВС в 1,5-2 рази (за рахунок зменшення інтенсивності зносу деталей);
підвищення ефективної потужності ДВС (за рахунок поліпшення якості згоряння палива, зниження прориву газу в картер і зниження втрат на тертя);
максимальний захист двигуна від зносу, навантажень, перегрівання і під час «холодного пуску»;
полегшення запуску двигуна при низьких температурах;
зниження витрати палива ДВС на 8-10% (за рахунок відновлення компресії, поліпшується якість згоряння палива і втрат на тертя);
зниження рівня шумів і вібрації в ДВС (за рахунок вирівнювання компресії по циліндрах і демпфірування більш товстим шаром масла);
зниження емісії шкідливих викидів відпрацьованих газів ДВС по СО і СН до 50% (за рахунок підвищення якості згоряння палива);
відновлення функціональних властивостей гидрокомпенсаторов.
Інструкція по застосуванню:
Використовувати склад для ДВС:
• з пробігом до 200 000 км - 2 етапу обробки,
• з пробігом більше 200 000 км - 3 етапу обробки,
• для ДВС з пробігом більше 500 000 км - 4 етапи.
Для розрахунку в мотогодинах:
• для генераторів та іншого стаціонарного обладнання 1 мото- годину розраховується як 50 км пробігу,
• для колісних тракторів (техніки) 1 мотогодина - 10 км пробігу,
• для гусеничної спецтехніки 1 мотогодина - 5 км пробігу.
1 етап: додати NANOPROTEC TRUCK в робоче масло з розрахунку 5-7 мл на 1 літр моторного масла в залежності від технічного стану. Пробіг до штатної заміни масла (не менше 2000 км). У разі значного забруднення олії (дивитися за кольором масла на щупі або по масляного плямі на фільтрувальної папері) перейти до другого етапу обробки негайно.
2 етап: внесення NANOPROTEC TRUCK в нове масло з розрахунку 5-7 мл на 1 літр моторного масла. Обов'язкове ТО: заміна масла, масляного фільтра. Штатна експлуатація автомобіля до планової заміни масла.
3 і 4 етап обробки виробляються аналогічно 2 етапу.
Увага! На кожному етапі необхідно додати склад в моторне масло за такою процедурою:
1. Прогрійте двигун до робочої температури (штатна експлуатація). Заглушіть двигун.
2. Ретельно перемішайте вміст флакона так, щоб осад на дні розподілився по всьому об'єму рідини.
3. Залийте 1 флакон захисного складу в маслозаливную горловину двигуна.
4. Відразу після додавання складу зробите поїздку на автомобілі протягом 20-25 хвилин в режимі штатної експлуатації.
Для забезпечення постійного рівня захисту двигуна рекомендується повторити обробку NANOPROTEC TRUCK через кожні 300 -400 тис. Км після основного обробітку.
Для досягнення повного рівня захисту автомобіля рекомендується обробка всіх вузлів і механізмів трансмісії, ТНВД, ШРУС і ступичні підшипників.
ефективність:
Захисний склад NANOPROTEC TRUCK створює умови, при яких поверхні у вузлах тертя двигуна покриваються наномодіфіцірованим захисним шаром, що володіє низьким коефіцієнтом тертя і високу зносостійкість. Цей шар частково відновлює розміри і геометрію зношених деталей, оптимізує зазори в парах тертя, утримує більшу кількість масла на поверхнях тертя. Це забезпечує наступні ефекти від застосування складу:
прискорення процесу обкатки двигуна, в т.ч. після капітального ремонту;
збільшення ресурсу ДВС в 1,5-2 рази (за рахунок зменшення інтенсивності зносу деталей);
підвищення ефективної потужності ДВС (за рахунок поліпшення якості згоряння палива, зниження прориву газу в картер і зниження втрат на тертя);
максимальний захист двигуна від зносу, навантажень, перегрівання і під час «холодного пуску»;
полегшення запуску двигуна при низьких температурах;
зниження витрати палива ДВС на 8-10% (за рахунок відновлення компресії, поліпшується якість згоряння палива і втрат на тертя);
зниження рівня шумів і вібрації в ДВС (за рахунок вирівнювання компресії по циліндрах і демпфірування більш товстим шаром масла);
зниження емісії шкідливих викидів відпрацьованих газів ДВС по СО і СН до 50% (за рахунок підвищення якості згоряння палива);
відновлення функціональних властивостей гидрокомпенсаторов.
Інструкція по застосуванню:
Використовувати склад для ДВС:
• з пробігом до 200 000 км - 2 етапу обробки,
• з пробігом більше 200 000 км - 3 етапу обробки,
• для ДВС з пробігом більше 500 000 км - 4 етапи.
Для розрахунку в мотогодинах:
• для генераторів та іншого стаціонарного обладнання 1 мото- годину розраховується як 50 км пробігу,
• для колісних тракторів (техніки) 1 мотогодина - 10 км пробігу,
• для гусеничної спецтехніки 1 мотогодина - 5 км пробігу.
1 етап: додати NANOPROTEC TRUCK в робоче масло з розрахунку 5-7 мл на 1 літр моторного масла в залежності від технічного стану. Пробіг до штатної заміни масла (не менше 2000 км). У разі значного забруднення олії (дивитися за кольором масла на щупі або по масляного плямі на фільтрувальної папері) перейти до другого етапу обробки негайно.
2 етап: внесення NANOPROTEC TRUCK в нове масло з розрахунку 5-7 мл на 1 літр моторного масла. Обов'язкове ТО: заміна масла, масляного фільтра. Штатна експлуатація автомобіля до планової заміни масла.
3 і 4 етап обробки виробляються аналогічно 2 етапу.
Увага! На кожному етапі необхідно додати склад в моторне масло за такою процедурою:
1. Прогрійте двигун до робочої температури (штатна експлуатація). Заглушіть двигун.
2. Ретельно перемішайте вміст флакона так, щоб осад на дні розподілився по всьому об'єму рідини.
3. Залийте 1 флакон захисного складу в маслозаливную горловину двигуна.
4. Відразу після додавання складу зробите поїздку на автомобілі протягом 20-25 хвилин в режимі штатної експлуатації.
Для забезпечення постійного рівня захисту двигуна рекомендується повторити обробку NANOPROTEC TRUCK через кожні 300 -400 тис. Км після основного обробітку.
Для досягнення повного рівня захисту автомобіля рекомендується обробка всіх вузлів і механізмів трансмісії, ТНВД, ШРУС і ступичні підшипників.
ХАРАКТЕРИСТИКИ
Виробник
NANOPROTEC (Германия)
Об'єм
0,2 л.
Застосування
відновлення і захист двигуна
Призначення
присадка для моторної групи
Тип палива
Для всіх типів палива
Присадки в масло та паливо, NANOPROTEC (Німеччина)