Недорого Присадка для захисту нового дизельного двигуна NANOPROTEC ACTIVE D 90 мл
Виробник: NANOPROTEC (Німеччина)
Код товару: 8222-88
Задіяти бон. бали 290
Наявність: 10
Артікул: NP 1105 109
- 580.00грн.
-
Про виробника
NANOPROTEC (Німеччина)
Всі моторні оливи та технічні рідини виробляються німецьким заводом Kuttenkeuler м Кельн на замовлення NANOPROTEC і розливається в ексклюзивну тару - брендовані каністри, які мінімізують факт підробки товару в Україні. Так, наприклад, мінеральне масло виробляється на сировині найвищої проби і отримує безліч позитивних відгуків від клієнтів. Вартість пропорційно залежить від обсягу каністри: чим більше тара, тим нижче ціна. У 2019 масло 5w40 PDI + NANOPROTEC отримало високу оцінку всіх сукупних х... Детальніше...
NANOPROTEC ACTIVE D присадка в моторне масло призначена для захисту від зносу і підтримання робочих характеристик нових двигунів легкових автомобілів з пробігом до 50 000 кілометрів. Може застосовуватися для форсованих і турбованих двигунів. Ефективність NANOPROTEC ACTIVE D створює умови, при яких поверхні у вузлах тертя двигуна покриваються наномодіфіцірованним захисним шаром, який володіє низьким коеф- фициент тертя і високу зносостійкість. Цей шар частково відновлює раз- заходи і геометрію зношених деталей, оптимізує зазори в парах тертя, утримує більшу кількість масла на поверхнях тертя.
ефективність
· Збільшення ресурсу - захисний шар значно знижує інтенсивність зношування найбільш навантажених деталей тертя, які визначають ресурс двигуна;
· Захист при підвищених навантаженнях - захисний шар значно ефективніше запобігає зносу деталей тертя при підвищених навантаженнях за рахунок структурних особливостей (мікротвердість і мікроупругость) і утримання більшої кількості масла;
· Полегшення запуску і захист при «холодному пуску» - оброблені поверхні здатні утримувати масляний шар при тривалому простої. Це полегшує вдосконалення- шення перших оборотів і запобігає підвищений знос двигуна при масляному голодуванні в момент запуску, що особливо актуально при мінусовій температурі навколишнього середовища;
· Захист при активній їзді - оброблені поверхні утримують щільніший масляний шар, який знижує знос і компенсує масляне голодування в момен- ти швидкого набору оборотів двигуна;
· Економія палива - захисний шар і утримується їм масло ущільнюють зазори в циліндропоршневої групі, за рахунок чого вирівнюється компресія, поліпшується сго- рание палива, знижуються втрати на тертя. Це зменшує витрату палива на 6-8%;
· Зменшення вібрації і шумів - відновлення і вирівнювання компресії по циліндрах призводить до рівної роботі двигуна. Кром того, щільний шар масла смяг- чає перекладку поршнів. Все це знижує вібрацію і шум в двигуні;
· Зниження токсичності - відновлення компресії і оптимізація зазорів в циліндро-поршневої групи забезпечують якісне згоряння палива, що призводить до зниження токсичності вихлопних газів.
Інструкція по застосуванню
Обробка двигуна NANOPROTEC ACTIVE D виробляється в три етапи.
1 етап: додати NANOPROTEC ACTIVE D в робоче масло за 500-1000 км до заміни; штатна експлуатація автомобіля до планової заміни масла (не менше 500 км).
2 етап: додати NANOPROTEC ACTIVE D в нове масло; обов'язкове ТО: заміна масла, заміна масляного і повітряного фільтра. Штатна експлуатації нашої автомобіля до планової заміни масла. Через 20-30 тис. Км рекомендується обробка двигуна Nanoprotec Active R +
На кожному етапі необхідно додати склад в моторне масло за такою процедурою:
1. Прогрійте двигун до робочої температури (штатна експлуатація).
2. Заглушіть двигун. 3. Ретельно перемішайте вміст флакона так, щоб осад на дні распределіл- ся по всьому об'єму рідини.
3. Залийте 1 флакон ІБК в маслозаливную горловину двигуна. (В разі, якщо обсяг масляної системи більш 7 літрів, необхідно залити два флакони).
4. Відразу після додавання складу зробите поїздку на автомобілі протягом 20-25 хвилин в режимі штатної експлуатації.
Після закінчення процедури автомобілем можна користуватися в звичайному режимі. Повторне застосування NANOPROTEC ACTIVE D рекомендується через 100 000 км пробігу після первинної обробки. Для турбированних і форсованих двигунів рекомендується повторне застосування через 50 000-55 000 пробігу. Для досягнення повного рівня захисту автомобіля рекомендується обробка всіх вузлів і механізмів трансмісії, ТНВД, ГУР і ходової частини.
ефективність
· Збільшення ресурсу - захисний шар значно знижує інтенсивність зношування найбільш навантажених деталей тертя, які визначають ресурс двигуна;
· Захист при підвищених навантаженнях - захисний шар значно ефективніше запобігає зносу деталей тертя при підвищених навантаженнях за рахунок структурних особливостей (мікротвердість і мікроупругость) і утримання більшої кількості масла;
· Полегшення запуску і захист при «холодному пуску» - оброблені поверхні здатні утримувати масляний шар при тривалому простої. Це полегшує вдосконалення- шення перших оборотів і запобігає підвищений знос двигуна при масляному голодуванні в момент запуску, що особливо актуально при мінусовій температурі навколишнього середовища;
· Захист при активній їзді - оброблені поверхні утримують щільніший масляний шар, який знижує знос і компенсує масляне голодування в момен- ти швидкого набору оборотів двигуна;
· Економія палива - захисний шар і утримується їм масло ущільнюють зазори в циліндропоршневої групі, за рахунок чого вирівнюється компресія, поліпшується сго- рание палива, знижуються втрати на тертя. Це зменшує витрату палива на 6-8%;
· Зменшення вібрації і шумів - відновлення і вирівнювання компресії по циліндрах призводить до рівної роботі двигуна. Кром того, щільний шар масла смяг- чає перекладку поршнів. Все це знижує вібрацію і шум в двигуні;
· Зниження токсичності - відновлення компресії і оптимізація зазорів в циліндро-поршневої групи забезпечують якісне згоряння палива, що призводить до зниження токсичності вихлопних газів.
Інструкція по застосуванню
Обробка двигуна NANOPROTEC ACTIVE D виробляється в три етапи.
1 етап: додати NANOPROTEC ACTIVE D в робоче масло за 500-1000 км до заміни; штатна експлуатація автомобіля до планової заміни масла (не менше 500 км).
2 етап: додати NANOPROTEC ACTIVE D в нове масло; обов'язкове ТО: заміна масла, заміна масляного і повітряного фільтра. Штатна експлуатації нашої автомобіля до планової заміни масла. Через 20-30 тис. Км рекомендується обробка двигуна Nanoprotec Active R +
На кожному етапі необхідно додати склад в моторне масло за такою процедурою:
1. Прогрійте двигун до робочої температури (штатна експлуатація).
2. Заглушіть двигун. 3. Ретельно перемішайте вміст флакона так, щоб осад на дні распределіл- ся по всьому об'єму рідини.
3. Залийте 1 флакон ІБК в маслозаливную горловину двигуна. (В разі, якщо обсяг масляної системи більш 7 літрів, необхідно залити два флакони).
4. Відразу після додавання складу зробите поїздку на автомобілі протягом 20-25 хвилин в режимі штатної експлуатації.
Після закінчення процедури автомобілем можна користуватися в звичайному режимі. Повторне застосування NANOPROTEC ACTIVE D рекомендується через 100 000 км пробігу після первинної обробки. Для турбированних і форсованих двигунів рекомендується повторне застосування через 50 000-55 000 пробігу. Для досягнення повного рівня захисту автомобіля рекомендується обробка всіх вузлів і механізмів трансмісії, ТНВД, ГУР і ходової частини.
ХАРАКТЕРИСТИКИ
Виробник
NANOPROTEC (Германия)
Об'єм
0,09 л.
Застосування
відновлення і захист двигуна
Призначення
присадка для моторної групи
Тип палива
Дизель
Присадки в масло та паливо, NANOPROTEC (Німеччина)