Процес придбання товару

1. ВИБІР ТОВАРУ

При ознайомленні з товаром, зверніть увагу на його особливості: основні характеристики товару, інструкції по установці, фотографії, ключові особливості та відгуки інших покупців. Додатково ви можете ознайомитися з інформацією про виробника в розділі «Про бренд». Звертаємо вашу увагу! Додатково до кожного товару є ряд супутніх і корисні аксесуари, які можуть вам знадобитися при установці і подальшій експлуатації. У нашому магазині регулярно проводяться акції, і можна знайти вигідні пропозиції, які обов'язково порадують вас. Товари за вигідною ціною відзначені спеціальними значками. Якщо у Вас виникли питання або сумніви з приводу обраного товару, зателефонуйте нам! Консультанти готові відповісти на всі питання, порадити найкращий варіант і розповісти всі деталі покупки. Якщо ви визначилися з вибором, перейдіть до оформлення Ви прийняли рішення про покупку? Тоді треба її оформити! Щоб дізнатися, як це зробити, перейдіть в розділ «Оформлення замовлення»

2. ОФОРМЛЕННЯ ПОКУПКИ

- Зателефонуйте за вказаними телефонам: +38 (050) 924-24-20, +38 (098) 468-48-49, +38 (093) 640-55-80; - Оформіть замовлення через корзину на сайті; - Замовте зворотній дзвінок; - Купите товар в один клік (ШВИДКЕ ЗАМОВЛЕННЯ); Зверніть увагу, що при оформленні замовлення необхідно вказати найбільш повну інформацію про місцезнаходження, контактні дані, зручному часу доставки, а також дані про товар. Ви бажаєте скористатися послугою професійної установки? Повідомте нам про це ще при оформленні замовлення за телефоном, або вкажіть коментарі, оформляючи покупку через корзину.

3. ДОСТАВКА ТОВАРУ

- Ми робимо все, щоб доставка була швидкої і максимально зручною для Вас: Доставка товару здійснюється по Києву і Україні; Оформляючи замовлення, повідомте менеджеру точні контактні дані, час і місце доставки; Строк доставки товару по Україні – 1-3 дні, по Києву – 1 робочий день з моменту оформлення замовлення 1-3 дні у разі доставки великогабаритних товарів. Зверніть увагу, якщо Ви проживаєте в Києві і бажаєте отримати товар в день замовлення, оформити заявку необхідно до 12 годин дня; За 1 годину до доставки з вами зв'яжеться кур'єр і попередить про більш точний час прибуття; Доставка великогабаритних товарів здійснюється до під'їзду, підйом на поверх по домовленості й окремій платі. Для збереження вантажу використовується спеціальна надійна упаковка;

4. ПРИЙОМ ТОВАРУ

- Передача товару від кур'єра покупцеві – найважливіший етап покупки. Зверніть увагу! При отриманні товару покупець повинен провести огляд вироби і переконатися в якості його зовнішнього вигляду (подряпини, відколи, вм'ятини), комплектності, а також правильності заповнення документів. Зверніть увагу! Претензії на вигляд товару приймаються ДО моменту приймання товару Покупцем (крім випадків виявлення заводських дефектів, на які поширюється гарантія); Якщо товарний вигляд не відповідає належному, Ви вправі відмовитися від нього і повернути кур'єру! УВАЖНО перевіряйте товар у присутності кур'єра! Увага! Кур'єри не дають консультацій з монтажу та експлуатації товару.

5. ОПЛАТА ТОВАРУ

Готівковий розрахунок. Товар оплачується українськими гривнями при отриманні замовлення або по передоплаті за товар. Безготівковий розрахунок. Юридичні особи можуть оплатити товар за безготівковим розрахунком. Оплата банківською картою Visa/MasterCard через платіжну систему Wallet One (Єдиний гаманець). Оплата замовлення післяплатою при отриманні товару на пошті (Нова Пошта, Делівері, УПГ, Інтайм і т. д.) Пам'ятаєте! Оплата готівкою здійснюється тільки після повної перевірки товару на цілісність та комплектність. Претензії на вигляд після приймання Замовником не приймаються (за винятком гарантійних випадків).

6. ВСТАНОВЛЕННЯ ТОВАРУ

Термін служби сантехніки залежить від правильної установки. Щоб не відчувати дискомфорт і заощадити грошові кошти, ми рекомендуємо користуватися послугами тільки професійних майстрів! Ми рекомендуємо встановлювати сантехніку тільки з допомогою досвідченого майстра. Це заощадить Ваш час, а головне – дозволить запобігти поломку вироби. На всі види робіт надається гарантія, яка підтверджується окремою відміткою в гарантійному талоні. Ви можете дізнатися номер телефону спеціаліста для Києва і для інших міст України. Уточнити наявність вільного фахівця Ви можете за вказаними номерами телефонів.