Недорого Моторна олива напівсинтетична для дизельних вантажних авто NANOPROTEC 10W-40 TRUCK X10LSP SEMI-SYNTHETIC 20л
Виробник: NANOPROTEC (Німеччина)
Код товару: 8257-88
Задіяти бон. бали 1738
Наявність: 10
Артікул: NP 2103 520
- 3475.00грн.
-
Про виробника
NANOPROTEC (Німеччина)
Всі моторні оливи та технічні рідини виробляються німецьким заводом Kuttenkeuler м Кельн на замовлення NANOPROTEC і розливається в ексклюзивну тару - брендовані каністри, які мінімізують факт підробки товару в Україні. Так, наприклад, мінеральне масло виробляється на сировині найвищої проби і отримує безліч позитивних відгуків від клієнтів. Вартість пропорційно залежить від обсягу каністри: чим більше тара, тим нижче ціна. У 2019 масло 5w40 PDI + NANOPROTEC отримало високу оцінку всіх сукупних х... Детальніше...
NANOPROTEC 10W-40 TRUCK X10LSP Semi-Synthetic Low SAPS UHPD напівсинтетична Heavy Duty дизельне моторне масло нової генерації розроблено спеціально для дизельних моторів з ЄВРО 5 і Євро-6 - нормами і з подальшою системою обробки вихлопних газів (cажевим фільтром). Щоб утримувати систему подальшої обробки дієздатної і безвідмовної, потрібне використання моторного масла з Low SAPS (низьким рівнем зольності) технологією. Може застосовуватися також для моторів з фільтром сажі з низьким вмістом сірки (макс. 50 ppm). Це моторне масло можна використовувати також і в ЄВРО 4 дизельних моторах.
Зменшене зміст сульфатної зольності, фосфору і сірки гарантується відбором спеціально розроблених базових масел і присадок. Розраховано для застосування в форсованих дизельних моторах вантажних автомобілів при всіх умовах експлуатації. Як UHPD -масло, досягає максимального інтервалу заміни масел (до 100.000 км - в залежності від приписи виробника) і використовується для всіх вантажних автомобілів, будівельних машин, автобусів, транспортних сільськогосподарських засобів і т.д.
Властивості:
Low Saps (Low Ash) технологія.
Екстремальна зносостійкість.
Незвичайна стійкість до старіння і окислення.
Перешкоджає утворенню опадів при високих температурах.
Низька випаровуваність.
Виняткові в'язкісно-температурні показники.
Відмінні мастильні властивості при високих температурах.
Ефективність:
спеціально для нових генерацій ЄВРО 5 і ЄВРО 6 моторів;
поліпшена економічність завдяки більш довгим інтервалами техогляду (до 100.000 км);
економія палива завдяки антифрикційним властивостям;
мінімальний знос при високих навантаженнях на приводні частини;
цілорічне застосування;
захист від освіти дзеркальних поверхонь;
гарантує абсолютно чистий двигун і фільтр сажа.
Застосування:
дизельні мотори вантажних автомобілів
багатоклапанні техніка
з турбонаддувом
з каталізатором
з фільтром сажі
Усунення відходів: відноситься до 2-категорії відходів і, тому надійно утилізується.
сумісність
Сумісно з усіма традиційними маслами і може бути змішане з будь-яким з них. Рекомендовано при доливці все ж використовувати виключно NANOPROTEC 10W-40 TRUCK X10LSP
Типові характеристики:
Спеціальний вага при 15 ° C кг / м³ 857
Динам. в'язкість при -25 ° C mPa.s 4780
в'язкість при 40 ° C mm² / s 97,3
в'язкість при 100 ° C mm² / s 15,3
Індекс в'язкості 166
Температура спалаху COC ° C 230
Температура застигання ° C -36
Сульфатна зольність% 0,95
TBN мгKOH / г 11,1
Тех паспорт
напівсинтетика
SAE 10W-40
API CI-4 + UHPD
ACEA E6 / E7 / E9
Ми рекомендуємо даний продукт для:
CATERPILLAR ECF-2
CUMMINS CES 20076/77/78
DAF HP-2
DEUTZ DQC-IV-10 LA
JASO DH2
MACK EO-N / EO-M Plus
MAN M 3477, M 3271-1, M 3277
MB-Approval 228.51
MB 226.9
MTU Typ 3.1
RENAULT VI RLD-2, RXD, RGD
SCANIA Low Ash
VOLVO VDS-3, CNG
Зменшене зміст сульфатної зольності, фосфору і сірки гарантується відбором спеціально розроблених базових масел і присадок. Розраховано для застосування в форсованих дизельних моторах вантажних автомобілів при всіх умовах експлуатації. Як UHPD -масло, досягає максимального інтервалу заміни масел (до 100.000 км - в залежності від приписи виробника) і використовується для всіх вантажних автомобілів, будівельних машин, автобусів, транспортних сільськогосподарських засобів і т.д.
Властивості:
Low Saps (Low Ash) технологія.
Екстремальна зносостійкість.
Незвичайна стійкість до старіння і окислення.
Перешкоджає утворенню опадів при високих температурах.
Низька випаровуваність.
Виняткові в'язкісно-температурні показники.
Відмінні мастильні властивості при високих температурах.
Ефективність:
спеціально для нових генерацій ЄВРО 5 і ЄВРО 6 моторів;
поліпшена економічність завдяки більш довгим інтервалами техогляду (до 100.000 км);
економія палива завдяки антифрикційним властивостям;
мінімальний знос при високих навантаженнях на приводні частини;
цілорічне застосування;
захист від освіти дзеркальних поверхонь;
гарантує абсолютно чистий двигун і фільтр сажа.
Застосування:
дизельні мотори вантажних автомобілів
багатоклапанні техніка
з турбонаддувом
з каталізатором
з фільтром сажі
Усунення відходів: відноситься до 2-категорії відходів і, тому надійно утилізується.
сумісність
Сумісно з усіма традиційними маслами і може бути змішане з будь-яким з них. Рекомендовано при доливці все ж використовувати виключно NANOPROTEC 10W-40 TRUCK X10LSP
Типові характеристики:
Спеціальний вага при 15 ° C кг / м³ 857
Динам. в'язкість при -25 ° C mPa.s 4780
в'язкість при 40 ° C mm² / s 97,3
в'язкість при 100 ° C mm² / s 15,3
Індекс в'язкості 166
Температура спалаху COC ° C 230
Температура застигання ° C -36
Сульфатна зольність% 0,95
TBN мгKOH / г 11,1
Тех паспорт
напівсинтетика
SAE 10W-40
API CI-4 + UHPD
ACEA E6 / E7 / E9
Ми рекомендуємо даний продукт для:
CATERPILLAR ECF-2
CUMMINS CES 20076/77/78
DAF HP-2
DEUTZ DQC-IV-10 LA
JASO DH2
MACK EO-N / EO-M Plus
MAN M 3477, M 3271-1, M 3277
MB-Approval 228.51
MB 226.9
MTU Typ 3.1
RENAULT VI RLD-2, RXD, RGD
SCANIA Low Ash
VOLVO VDS-3, CNG
ХАРАКТЕРИСТИКИ
Виробник
NANOPROTEC (Германия)
Об'єм
20 л.
Застосування
для дизельних моторів з ЄВРО 5 і Євро-6
Призначення
оливи моторні для вантажних авто
Вязкість по SAE
10W-40
Класифікація ACEA
E6/E7/E10
Класифікація API
CI-4 + UHPD
Тип палива
Дизель
Тип оливи
Напівсинтетична
Моторні оливи, NANOPROTEC (Німеччина)